Notes


Durant aquesta setmana, aquesta és la imatge que apareix a la web de la universitat quan vols consultar les notes. Sembla que ara ja està tot arreglat, o si més no, ara la gent ja no ho consulta tant freqüentment i no es col·lapsa. Però tot i així, em falta saber una nota! I sembla que no arriba. Resulta que és la nota de l'exàmen que millor em va anar i, és clar, m'agradaria saber el resultat. Molt em temo que fins l'últim dia -el 13- estaré esperant. Santa paciència!

P.S. Hauria d'arreglar la data dels posts, i que no surti undefined a l'esquerra, però tinc la intuició que serà complicat :(

Actualització: Efectivament, vaig hjaver d'esperar fins dimarts per saber les notes, però no em puc queixar. La última nota (OAE II) és un 7.75!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada