Viatges

És curiós, però quan creus que més o menys domines les pàgines sobre vols, viatges i similars, en trobes d'altres que no coneixies. Avui us deixo amb 2 webs altament recomenables!
  • Narinant.cat
    Un web molt ben fet amb molta informació sobre cada un dels destins que destaquen. Us imagineu explorant l'àrtic? La veritat és que jo m'hi he vist i m'han entrat moltes ganes, encara que només sigui per poder dir: "òstia, aquí fot molta rasca, eh?" Ja que estem parlant de webs, aquí us en deixo una sobre fotografies, totalment poètica; les fotos parlen per si soles.

  • Volsbarats.cat
    De totes els webs possibles, segurament sempre trobarem un equivalent .cat. I és que els catalans som inquiets de mena, però ens agrada les coses fetes a casa i en català. La veritat és que desconeixia aquest web, però té molt bona pinta. Us recomano: A on vaig? Només cal que us deixeu seduir per alguna oferta. És molt útil quan tens uns dies per marxar i no saps on.
De moment, ara per ara, no hi ha massa viatges dintre dels meus plans. Si algú s'acaba decidint, només em queda dir-vos: bon viatge!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada