There and back again

Me n'adono que l'últim cop que vaig escriure va ser quan vaig començar el segon trimestre, i ara ja estic iniciant el tercer! Han passat 3 mesos en els quals potser si que tenia ganes d'escriure però no ho veia del tot clar. He tingut moments de tot i ara que ja deixem enrera la Setmana Santa (no he parat molt per casa), potser sigui l'hora de tornar a escriure.

El primer que cal dir és que l'esforç s'està veient recompensat, ja que, de moment, he aprovat una assignatura : economia aplicada II amb un 6.4, i he tret un merescudíssim notable (7.8) a estadistica II. Em falta per saber què passarà amb OAE II, de la qual vaig fer un exàmen que em va donar molt bones sensacions. Espero que siguin certes.


P.S. El títol del post prové del propi títol que li dóna Bilbo a El Hòbbit, quan se suposa que l'escriu al Senyor dels Anells. 'There and Back again, a Hobbit's Tale by Bilbo Baggins'

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada